ماشین شارژی پسرانه – 6 نکته مهم که باید در هنگام خرید ماشین شارژی پسرانه بدانید.

معرفی ماشین شارژی پسرانه

آیا به دنبال ماشین شارژی پسرانه مناسب می­‌گردید؟ اگر پاسخ­‌تان مثبت است، باید به شما تبریک بگوییم!

ماشین شارژی پسرانه روزبه­‌روز محبوب­‌تر شده و مدل­‌های متنوعی دارد.

شاید پسرتان عاشق ماشین یا عاشق کاراکترهای مختلف است یا شاید هم فقط دوست دارد خوش بگذراند؛ در هرحال مطمئناً یک ماشین شارژی مناسب برای سلیقه او وجود دارد.

 

در این مقاله 6 نکته مهم هنگام خرید ماشین شارژی پسرانه را بررسی خواهیم کرد.

 

1. ماشین شارژی پسرانه معمولاً توان و سرعت بالاتری دارد.

ماشین شارژی بچگانه پسرانه

 

پسرها علاقه بیشتری به هیجان و سرعت دارند. بنابراین در هنگام خرید ماشین شارژی پسرانه بهتر است به سرعت و قدرت ماشین بیشتر دقت کنید.

یکی از کلیدی­‌ترین ویژگی­‌های ماشین شارژی پسرانه که بر سرعت آن تأثیر دارد، تعداد موتور آن است. معمولاً ماشین­ شارژی­­‌های 2 موتوره سرعت ثابتی دارند؛ اما ماشین­‌های 4 موتوره سرعت و توان بیشتری دارند.

البته هنگام خرید ماشین شارژی پسرانه باید به سن فرزندتان هم توجه کنید. برای سنین پایین ماشین شارژی­‌هایی با سرعت پایین­ ایمن‌­تر هستند.

 

2. ماشین شارژی پسرانه معمولاً رنگ­‌های تیره‌­تر دارند.

رنگ ماشین شارژی پسرانه

ماشین شارژی پسرانه بیشتر در رنگ­‌هایی مانند مشکی، آبی و قرمز وجود دارد.

به­‌طور کلی نیز ماشین‌­های اسپرت رنگ­‌های تیره‌­تری دارند. برای مثال، ماشین معروف فراری بیشتر به رنگ قرمز و لامبورگینی به رنگ مشکی است. این رنگ­‌ها معمولاً پرهیجان­‌تر و ماجراجویانه­‌تر بوده و برای ماشین شارژی پسرانه مناسب­‌اند.

 

3. طراحی ماشین شارژی پسرانه غالباً اسپرت و مشابه ماشین­‌های واقعی ا­ست.

ماشین برقی پسرانه

ماشین شارژی پسرانه به­‌طور معمول لبه‌­ها و گوشه­‌های تیزتری به نسبت مدل دخترانه دارد؛ مانند مدل فراری کلاسیک. این ویژگی­‌ها سبب می­‌شود تا ماشین شارژی پسرانه طراحی مشابه ماشین‌­های اسپرت واقعی داشته باشد؛ درحالی‌که مدل دخترانه بیشتر طراحی فانتزی دارد.

این طرح­‌ها همین­‌طور باعث می­‌شوند فرزندتان تجربه هیجان­‌انگیزتر و لذت­‌بخش‌­تری داشته باشد.

 

4. ماشین­ شارژی پسرانه اغلب ویژگی­‌ها و آپشن­‌هایی شبیه ماشین­ واقعی دارد.

ماشین شارژی پسرانه بزرگ

  • چراغ‌های جلو و عقب

چراغ­‌های جلو و عقب ماشین شارژی پسرانه که در ماشین­‌های واقعی هم وجود دارند، به پسرها حس راندن یک ماشین واقعی و واردشدن به دنیای بزرگسالان را می‌­دهند. همین­‌طور از این چراغ­‌ها می­‌توان برای بازی با بچه­‌های دیگر، مسابقه­ دادن و بازی تعقیب و گریز پلیسی استفاده کرد.

این ویژگی­‌های ماشین شارژی پسرانه می­‌تواند راهی برای استفاده از تخیل و همین­‌طور کمی سرگرمی خلاقانه باشد.

 

  • بوق

بوق ماشین برقی پسرانه برای تولید صدا و سرگرمی استفاده می­‌شود. این ویژگی یک راه سرگرم­‌کننده برای جلب توجه بقیه و بازی­‌کردن است. علاوه‌بر آن وجود بوق مانع تصادف در هنگام بازی می­‌شود.

 

  • پخش‌­کننده موزیک

پخش‌­کننده ماشین شارژی پسرانه می­‌تواند برای گوش­‌دادن به آهنگ در زمان رانندگی و بازی استفاده شود. همین­‌طور گوش‌­دادن به آهنگ مورد علاقه می­‌تواند تجربه لذت­‌بخش­‌تری باشد.

 

  • قدرت موتور و سرعت

همان‌طور که توضیح­ داده شد، ماشین شارژی پسرانه معمولاً سرعت و قدرت بالاتری دارد که به پسرها اجازه می­‌دهد تا حدی حس مسابقه ماشین­‌های اسپرت واقعی را تجربه کنند.

ماشین‌­­های شارژی جدید و هوشمند با قابلیت تنظیم سرعت خودکار و یا با دنده نیز محصولات هیجان­‌انگیزتری بوده و مهارت­‌های بچه‌­ها را تقویت می­‌کنند.

 

5. قیمت ماشین شارژی پسرانه به عوامل مختلفی بستگی دارد که باید به آن­‌ها توجه کنید.

قیمت ماشین شارژی پسرانه

  • سایز و وزن ماشین

شما می­‌توانید بر اساس وزن و خصوصیات پسرتان و همین­‌طور اندازه محیط بازی، قیمت ماشین شارژی پسرانه مدنظرتان را در نظر بگیرید. در واقع می­‌توانید از ماشین­‌های کوچک‌­تر یک‌نفره تا ماشین­ شارژی پسرانه 2 نفره، آفرود و مدل­‌های بزرگ­‌تر را سفارش دهید.

 

  • ظرفیت باتری

یکی دیگر از عوامل تعیین­‌کننده قیمت ماشین شارژی پسرانه، ظرفیت باتری آن است.

 

  • ویژگی­‌ها

ویژگی و آپشن­‌های ماشین شارژی نیز بر قیمت آن مؤثر است.ماشین شارژی پسرانه با ویژگی­‌های بیشتر مانند: بوق، کمربند، چراغ­‌های چشمک­‌زن قیمت بیشتری دارند.

 

  • برند

ماشین شارژی پسرانه با برندهای شناخته‌­شده و معروف قیمت بالاتری دارند.

فروشگاه ماشین شارژی دات کام مجموعه­‌ای از با کیفیت‌­ترین ماشین­‌های شارژی را با طرح­‌ها و قیمت­‌های متنوع فراهم کرده است. شما می‌­توانید انواع عکس ماشین شارژی پسرانه را در فروشگاه ماشین شارژی دات کام ببینید و با مقایسه ویژگی­‌های آن‌ها با یکدیگر بهترین تصمیم را بگیرید.

 

سخن آخر

 در نهایت بهترین راه برای انتخاب ماشین شارژی پسرانه، توجه به علایق و ترجیحات فرزندتان است.

با پرسیدن نظر فرزندتان و سهیم­‌کردن او در فرایند انتخاب ماشین شارژی به او حس مالکیت می­‌دهید و در نتیجه فرزندتان از ماشین خود مسئولانه­‌تر نگهداری می‌کند.

هر فردی سلیقه متفاوتی دارد؛ ممکن است پسرتان از طرح‌­های فانتزی ماشین شارژی بیشتر خوشش بیاید. در هر حال مهم­‌ترین چیز این است که ماشینی را انتخاب کنید که کودک آن را دوست داشته باشد و از آن لذت ببرد.

 

سوالات متداول

1. در هنگام خرید ماشین شارژی پسرانه باید به چه ویژگی­‌های ظاهری دقت کرد؟

ماشین شارژی پسرانه معمولاً دارای رنگ­ تیره­‌تر و همین­‌طور طراحی اسپرت مشابه ماشین­‌های واقعی ا­ست.

 

2. ماشین شارژی پسرانه باید چه ویژگی­‌هایی داشته باشد؟

ویژگی­‌هایی مانند قدرت موتور و سرعت بالاتر، چراغ جلو و عقب، پنل پخش موسیقی، بوق، کمربند و… می­‌تواند تجربه واقعی­‌تری از راندن ماشین را به کودک بدهد.

 

3. قیمت ماشین شارژی پسرانه به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت ماشین شارژی بچگانه پسرانه به عواملی مانند: ظرفیت باتری، ویژگی­‌ها، اندازه، برند، طرح ماشین، قدرت موتور و سرعت بستگی دارد.

 

4. روند خرید ماشین شارژی پسرانه به چه صورت است؟

شما می‌­توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ماشین شارژی دات کام و دیدن ماشین­‌های شارژی متنوع و مقایسه آن­‌ها با یکدیگر بهترین انتخاب را براساس سلیقه و بودجه خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *