بهترین کادو تولد برای پسربچه و دختربچه

کادو تولد برای دختر و پسر بچه

روز تولد برای بچه‌ها بسیار مهم و به یاد ماندنی است. آنها دوست دارند در این روز جشن تولد خوبی داشته باشند و از والدین و اقوام خود کادوهای مختلف و جذابی دریافت کنند. البته گاهی ممکن است خرید کادو تولد بچه به یک موضوع گیج کننده تبدیل شود و بزرگ‌ترها نتوانند کادوی مناسبی برای بچه بیابند و یا حتی کودک از هدیه‌ای که دریافت کرده خوشحال و راضی نباشد.

کودکان دنیای بزرگی دارند با آرزوها، رویاها و خواسته‌های متفاوت که شناخت هر کدام نیازمند توجه و برقراری ارتباط موثر با کودک است. به همین علت است که برخی از کودکان از یک کادو بیشتر خوششان می‌آید و از برخی هدیه‌ها تنفر دارند.

با ما در این مقاله همراه باشید تا برخی از نکات مهم خرید کادو تولد بچه را با هم مرور کنیم و پیشنهاداتی را نیز برای خرید کادوی تولد کودک با شما به اشتراک بگذاریم.

 

چه کادویی برای تولد فرزندان خود بخریم؟

قبل از اینکه کادوهای مناسب روز تولد فرزندتان را با شما به اشتراک بگذاریم، لازم است بر روی چند نکته مهم تأکید کنیم. اگر می‌خواهید فرزند شما حس رضایت و خوشحالی را هنگام دریافت کادو تجربه کند، با ما همراه باشید.

یکی از نکات مهم خرید کادوی تولد جنسیت فرزندتان است. دخترها و پسرها روحیات و علایق متفاوتی دارند. البته جنسیت تنها یکی از فاکتورهایی است که بر خرید کادوی تولد مناسب کودکان سایه می‌اندازد و سایر عواملی که در ادامه ذکر خواهند شد نیز اهمیت دارد.

 

نکات خرید کادو تولد برای پسربچه

 

بهترین کادو تولد برای پسر بچه

 

 

هنگام خرید کادو برای پسربچه باید به نکات مختلفی توجه داشته باشیم. شاید مهم‌ترین نکته‌ای که در خرید کادو تولد برای پسربچه وجود دارد، بحث شناخت علایق کودک است. فرزند شما به چه فعالیت‌هایی علاقه دارد؟ در چه کارهایی مهارت بیشتری دارد و چه رویاهایی در سر می‌پروراند؟ برای چه چیزهایی اشتیاق دارد؟

فهمیدن این موضوع کار دشواری نیست. احتمالاً فرزندتان هنگام گفت‌وگو با شما در مورد چنین موضوعاتی صحبت کرده باشد؛ ضمن اینکه شما احتمالاً می‌دانید فرزندتان بیشتر مشغول انجام چه کاری است و از چه چیزهایی بدش می‌آید. سعی کنید کادویی که او دوست دارد را برایش تهیه کنید و نه کادویی که خودتان می‌پسندید.

برای مثال ممکن است پسر شما عاشق بازی با توپ باشد یا اینکه از ماشین بازی لذت ببرد. یا شاید هم وقت زیادی برای کشیدن نقاشی یا خواندن داستان صرف می‌کند. اگر شما علایق فرزند خود را بشناسید، می‌توانید روز تولد او را به روزی خاطره‌انگیز و فراموش نشدنی تبدیل کنید.

 

محدودیت‌ها را فراموش نکنید

گاهی اوقات هم ممکن است فرزند شما در انجام یک فعالیت زیاده‌روی کند و خود را در معرض خطر قرار دهد (برای مثال استفاده خطرناک از شمشیر یا اعتیاد به بازی‌های کامپیوتری) که شما به عنوان والدین و سرپرست کودک باید حواستان به این موارد نیز بوده و یادتان باشد که تنها معیار خرید کادوی تولد برای بچه، علاقه و خواست کودک نیست.

اگر می‌دانید که خریدن یک تبلت ممکن است آسیب زیادی به چشم و مغز کودک برساند و موجب تنبل شدن کودک شود، بهتر است در خریدن آن تجدید نظر کنید.

 

توجه به سن کودک

 

خرید کادو تولد برای پسربچه براساس سن

 

فاکتور مهم بعدی سن کودک است. قطعاً پسر 10 ساله شما از اینکه برای او جغجغه بخرید خوشحال نخواهد شد. از طرف دیگر باید محدودیت‌های سنّی را نیز در نظر بگیرید. خرید یک کتاب داستان 200 صفحه‌ای جذابیت زیادی برای کودک دوساله ندارد.

 

کادو تولد برای پسربچه زیر 3 سال

پسربچه‌های زیر 3 سال احتمالاً از گرفتن این کادوها خوشحال خواهند شد چرا که مناسب سن آن‌ها است و اکثر بچه‌ها به آن علاقه دارند.

  • عروسک‌های پسرانه پارچه‌ای
  • راکر کودک
  • ابزارهای موسیقی مثل پیانو، میکروفون و…
  • کلبه و چادر بازی کودک

سنین زیر 3 سال خیلی مناسب بازی‌های فکری و نیازمند فعالیت فیزیکی شدید برای کودک نیست. برای همین توصیه می‌شود در این سن وسایل رنگی و جذاب و یا صدادار را به کودک خود هدیه دهید.

 

کادو برای پسربچه 3 تا 7 سال

ذهن و فیزیک کودکان در این بازه با سرعت در حال رشد است و معمولاً کودک به بازی‌های فکری و یا بازی‌های با فعالیّت فیزیکی، بیشتر علاقه نشان می‌دهند.

  • پازل و جورچین
  • کتاب داستان و یا دفتر نقاشی
  • توپ فوتبال
  • لوزام ورزشی مثل راکت، بسکتبال، فوتبال‌دستی و…
  • خمیر بازی
  • لگو
  • قطار شارژی
  • دوچرخه
  • بی‌سیم اسباب بازی

 

کادو برای پسربچه ۷ ساله تا 10 ساله

پسرهایی که به سن مدرسه می‌رسند، وارد دوره جدیدی از زندگی خود می‌شوند و روابط اجتماعی گسترده در این دوران تغییرانی را در آن‌ها به وجود می‌آورد. پیشنهاد اصلی ما همان توجه به علایق کودک است بااین‌حال پیشنهادات زیر می‌توانند برای کودکان این سن مناسب باشند.

  • میکروسکوپ
  • کیسه بوکس
  • راکت بدمینتون
  • کنسول بازی
  • اسکیت
  • کوادکوپتر
  • ماشین کنترلی

لازم است در این بخش به این نکته هم اشاره کنیم که لزوماً نمی‌توان یک وسیله را فقط برای یک سن خاص به کار برد. ممکن است کودک شما هم در 4 سالگی و هم در10 سالگی عاشق پازل باشد و در عین حال به دوچرخه علاقه‌ای نشان ندهد. بنابراین موارد بالا صرفاً به عنوان پیشنهاد مطرح شده‌اند و نه یک اصل قطعی و تغییرناپذیر.

نکته مهم دیگری که لازم است دوباره به آن اشاره کنیم، بحث اعتیاد به بازی است. در این سن بچه‌ها وارد مدرسه شده و کم‌کم باید مواردی مانند محدودیت زمان و درس خواندن و روابط اجتماعی را بیاموزند و برای آن زمان بگذارند. با این وجود ممکن است برخی از وسایل مثل کنسول بازی یا ماشین کنترلی، کودک را بیش از حد درگیر خود کرده به گونه‌ای که اثر منفی بر روی رشد مهارت‌های درسی و اجتماعی کودکتان می‌گذارد و شما به عنوان والدین باید به این موضوع توجه لازم را داشته باشید.

 

نکات خرید کادو تولد برای دختربچه

 

بهترین کادو تولد برای دختربچه

 

اکثر نکاتی که تا به اینجا گفته شد درباره خرید کادو تولد برای دختربچه‌ها هم صدق می‌کند. توجه به سن و علاقه کودک و محدودیت‌هایی که وجود دارد از جمله نکات مطرح شده بود. بااین‌حال خرید کادو برای دختران ظرافت‌های خاص خودش را هم دارد.

معمولاً دختران فانتزی‌ها و علایق خاص خود را دارند و دقت به رفتار و علایق دخترتان شما را به سمت بهترین هدیه ممکن هدایت خواهد کرد. البته همچنان توجه به سن در کنار جنسیت از مهم‌ترین فاکتورها در نظر گرفته می‌شوند.

 

کادو برای دختربچه دوساله

  • عروسک‌های روسی طرح دخترانه
  • عروسک سخن‌گو
  • تشک بازی
  • استخر توپ

 

کادو برای دختربچه 5 ساله و بالاتر

  • آبرنگ و مداد شمعی
  • عروسک انگشتی
  • عروسک های بیبی بورن
  • ست اسباب‌بازی پزشکی
  • ست اسباب‌بازی لوازم خانه مثل چرخ خیاطی، ظرف و…
  • اسلایم

 

پیشنهاد خرید کادو تولد به یاد ماندنی و پرطرفدار بین بچه‌ها

برخی از کادوهای تولد بین بچه‌ها از طرفداری زیادی برخوردارند و بسیاری از کودکان دوست دارند روزی آن‌ها را داشته باشند و بتوانند با آن وسایل بازی کنند. البته طبیعتاً خریدن چنین کادویی بودجه بیشتری می‌طلبد اما می‌تواند کودک شما را به نهایت حس خوشحالی و رضایت خود برساند.

 

ماشین شارژی و موتور شارژی

 

خرید ماشین شارژی برای تولد پسربچه و دختربچه

 

سخت است بتوان کادویی بزرگ‌تر و جذاب‌تر از ماشین شارژی برای تولد بچه‌ها پیدا کرد. کودکان زیادی (چه پسر و چه دختر) دوست دارند در سنین پایین خود رانندگی کردن و هیجان را تجربه کنند. آن‌ها دوست دارند مانند والدین خود سوار اتومبیل شده، خودشان آن را کنترل کنند و لذت رانندگی را تجربه کنند.

همه‌ی ما می‌دانیم که کودکان عاشق ماشین‌های کنترلی و متحرک هستند و از داشتن و بازی با آن لذت می‌برند. بنابراین می‌توان حدس زد که ماشین شارژی و موتور شارژی چه یادگاری و کادوی خوب و دوست داشتنی‌ای برای فرزندانتان خواهند بود.

ما در فروشگاه خود متناسب با سلایق و بودجه‌ی هر خانوار ماشین شارژی‌های مختلف و متنوعی عرضه می‌کنیم و مطمئنیم که کودک شما از داشتن آن لذت خواهد برد. همچنین رانندگی نیازمند تمرکز بالا و بررسی هم‌زمان چند عامل مختلف است که توانایی کودک شما را در حوزه تمرکز و تصمیم‌گیری افزایش می‌دهد.

 

برخی از محصولات موجود در فروشگاه ما:

ماشین شارژی بنز آکسون مدل AX-2050

این مدل یکی از ارزان‌ترین ماشین شارژی‌های بازار ایران است و از نظر اقتصادی به‌صرفه محسوب می‌شود. دو موتور و دو باتری در ساخت این ماشین شارژی به‌کاررفته است و از امکانات دیگری همچون حرکت گهواره‌ای، صندلی چرم، ریموت کنترل و… برخوردار است.

ماشین شارژی بنز آکسون

مشاهده محصول

 

ماشین شارژی دو نفره جیپ R1688

این ماشین از نظر قیمتی نسبت به مدل قبلی گران‌تر است اما در بازار در رنج قیمتی متوسطی به فروش می‌رسد. دارای چهار موتور پرقدرت بوده و همچنین از سایر امکانات آن می‌توان به داشتن پنل پخش موزیک، صندلی چرم، چراغ عقب و جلو و ریموت کنترل اشاره کرد.

ماشین شارژی جیپ دونفره

 

مشاهده محصول

 

ماشین شارژی آفرودی مدل Clash sx1928

این محصول در رده‌های قیمتی بالا به فروش می‌رسد و داشتن لاستیک‌های ژله‌ای خوب و کمک فنرهای باکیفیت، امکان استفاده از آن را در اماکن ساحلی نیز به شما و کودکتان می‌دهد. همچنین این ماشین شارژی توانایی تحمل وزن تا 70 کیلوگرم را دارا می‌باشد.

ماشین شارژی آفرودی مدل Clash sx1928

مشاهده محصول

 

موتور شارژی مدل ۵۶۲۷

محصولی اقتصادی و باکیفیت برای کادوی تولد کودک دلبندتان که برای رنج‌های سنّی مختلف مناسب است و می‌تواند تا 50 کیلوگرم وزن را نیز تحمل کند. علاوه بر این قابلیت پخش موزیک را نیز دارا می‌باشد.

موتور شارژی مدل ۵۶۲۷

مشاهده محصول

 

موتور شارژی مدل 5618

محصولی شیک و با قیمت مناسب که از امکاناتی نظیر پخش موزیک، دکمه استارت، چرخ چراغ‌دار و… برخوردار است.

موتور شارژی مدل 5618

مشاهده محصول

 

موتور شارژی پرقدرت باکس دار مدل AX3054

این محصول جزء باکیفیت‌ترین محصولات بین موتورهای شارژی است. 2 موتور قدرتمند دارد و می‌تواند تا 85 کیلوگرم وزن را نیز تحمل کند. علاوه‌بر این امکان پخش موزیک در آن وجود دارد و از آنجایی که سوئیچ مخصوص به خود را دارد، برای کودکان بسیار جذاب است.

موتور شارژی پرقدرت باکس دار مدل AX3054

مشاهده محصول

 

البته تنوع محصولات در فروشگاه ما بسیار بالا بوده و ماشین‌های شارژی در سه دسته اقتصادی، شاسی‌بلند و لاکچری به فروش می‌رسند. علاوه‌بر این موتورهای شارژی هم محصولات پرطرفداری بوده که می‌توانید آن‌ها را با قیمت پایین‌تری نسبت به ماشین‌های شارژی تهیه کنید.

 

جمع‌بندی خرید کادو تولد برای بچه

فاکتورهای مختلفی را باید قبل از خرید کادو تولد بچه در نظر بگیرید تا فرزند شما نهایت شادی و لذت را هنگام دریافت هدیه تجربه کند. سن بچه، جنسیت، توجه به علایق و محدودیت‌هایی که برای بازی کردن بچه‌ها وجود دارد از جمله فاکتورهایی است که باید هنگام خرید کادو تولد بچه در نظر بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *