ماشین برقی بچگانه دست‌دوم بخریم یا نه؟

ماشین برقی بچگانه

ماشین برقی بچگانه یکی از جذاب‌ترین وسایل بازی میان کودکان است که آن‌ها را با مفهوم رانندگی و حرکت در فضای باز آشنا می‌کند. استفاده از انواع ماشین‌های برقی علاوه‌بر این‌ که تجربه سرگرم کننده‌ای برای کودکان به حساب می‌آید، به رشد و تکامل حسی_حرکتی آن‌ها بسیار کمک می‌کند.

این اسباب‌بازی پرطرفدار، در اندازه‌ها و مدل‌های مختلفی ساخته می‌شود. معمولاً هنگام خرید ماشین برقی برای کودکان سوالات مختلفی ذهن والدین را درگیر می‌کند:

ماشین برقی بچگانه دست‌دوم بخریم یا نه؟

قیمت انواع ماشین برقی بچگانه چقدر است؟

هنگام خرید ماشین شارژی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

از کجا می‌توانیم خرید به‌صرفه و مطمئن‌تری داشته باشیم؟

از طرفی این ماشین‌ها مانند سایر وسایل برقی به این علت که شامل قطعات الکترونیکی و باتری هستند، هم در خرید و هم در نگهداری حساسیت بیشتری دارند. اگر اطلاعات کافی در رابطه با این محصولات ندارید و می‌خواهید خرید بهتری داشته باشید، حتماً در ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

 ماشین برقی بچگانه دست‌دوم بخریم یا نه؟

ماشین برقی بچگانه دست دو

تصمیم خرید ماشین برقی دست‌دوم یا نو بستگی به عوامل مختلفی دارد. وضعیت سلامت ماشین، تفاوت قیمت آن، سابقه استفاده از آن، وجود قطعات یدکی، خدمات پس از فروش و… از مهم‌ترین نکاتی هستند که باید به آن‌ها توجه کنید.

به‌طور کلی خرید لوازم برقی به صورت دست‌دوم خیلی توصیه نمی‌شود، چون قطعات آن‌ها حساس است و اگر به‌درستی از آن‌ها استفاده نشود طول عمر و عملکردشان آسیب می‌بیند. همچنین خرید ماشین برقی دست‌دوم از هر کسی قابل اعتماد نیست، چرا که ضمانتی بر استفاده صحیح از آن وجود ندارد. با این حال برخی قیمت مناسب‌تر ماشین‌های دست‌دوم را ترجیح می‌دهند.

 

قیمت ماشین برقی بچگانه

قیمت ماشین برقی بچگانه

همان‌طور که بالاتر اشاره شد قیمت ماشین برقی نقش مهمی در انتخاب و نوع خرید مشتریان دارد. قیمت این محصول به عوامل مختلفی از جمله برند، مدل، وضعیت فنی، تعداد و نوع قابلیت‌ها، امکانات آن و… بستگی دارد.

حتماً قبل از خرید اطمینان حاصل کنید که مبلغ پرداختی شما با ویژگی‌ها و وضعیت محصول تناسب داشته و پاسخگوی نیازهای شما و کودکتان باشد. بهتر است برای خرید از طریق فروشگاه‌های مطمئن اقدام کنید تا با قیمتی مناسب به بهترین محصولات دسترسی داشته باشید و مجبور به خرید محصول دست‌دوم نشوید.

 

مهم‌ترین نکات در خرید ماشین برقی بچگانه

به غیر از قیمت، نکات دیگری هم وجود دارد که توجه به آن‌ها قبل از خرید بسیار مهم است. در این قسمت به‌طور مختصر هر کدام را با هم بررسی می‌کنیم:

۱. نوع و مدل ماشین برقی بچگانه

ویژگی‌های ماشین شارژی بچگانه

ماشین‌های برقی بچگانه در بازار با مدل‌ها و طراحی‌های مختلفی قابل مشاهده هستند. مدل‌های کلاسیک، مدل‌های آفرود، سواری‌های اسپرت و یا حتی مدل‌هایی که با تصاویر شخصیت‌های کارتونی محبوب طراحی شده‌اند، از مدل‌های رایج ماشین‌های شارژی هستند. مهم‌ترین نکته در طراحی ماشین‌های برقی بچگانه، جذابیت برای کودکان است. طرح‌های رنگارنگ در کنار شکل‌های محبوب و جزئیات جذاب ماشین واقعی، به‌ویژه برای پسران خیلی مهم است‌.

 

۲. تناسب میان سن و اندام کودک با ماشین برقی

هر نوع ماشین برقی بچگانه معمولاً دارای حداقل و حداکثر سن متوسطی است که برای آن مناسب است. برای ایمنی و راحتی بیشتر، ماشین باید با سن، وزن و قد کودک شما تناسب داشته باشد. اگر ماشین از استحکام لازم برای وزن کودک برخوردار نباشد به راحتی از بین خواهد رفت.

 

۳. ویژگی‌های ایمنی

ماشین برقی دست دوم

ایمنی یکی از اصلی‌ترین عوامل در خرید ماشین برقی بچگانه است. قبل از خرید مطمئن شوید که ماشین دارای ویژگی‌های ایمنی مانند کنترل سرعت، ترمزهای قوی، قفل کودک، کمربند و… می‌باشد. همچنین هیچ‌گونه احتمال خطر اتصالی و برق‌گرفتگی نباید وجود داشته باشد.

 

۴. ظرفیت باتری و مدت زمان شارژدهی

هنگام خرید ظرفیت باتری ماشین برقی و زمان مورد نیاز برای شارژ شدن آن را حتماً بررسی کنید. مدت زمان نگهداری شارژ نکته مهمی است که علاوه‌بر توان باتری، به نوع طراحی ماشین، وزن کودک شما و میزان استفاده از آن بستگی دارد. همچنین برای استفاده بلند مدت و حفظ کارایی باتری، رعایت اصول استفاده و شارژ کردن ماشین برقی ضروری است.

 

۵. جنس و کیفیت ماشین برقی بچگانه

بهترین ماشین برقی برای کودکان

ماشین‌های شارژی معمولاً از پلاستیک فشرده تهیه می‌شوند. برای اطمینان از طول عمر ماشین باید کیفیت ساخت و مقاومت جنس آن را بررسی کرد. از طرفی دقت کنید که مواد سازنده ماشین ایمنی کافی در برابر ضربات و سایش را داشته باشند.

 

۶. بررسی نظرات و بازخوردها

پیش از خرید، نظرات و بازخوردهای سایر مشتریان را در مورد انواع مدل‌های ماشین برقی مشاهده کنید. اگر حوصله تحقیق زیاد در رابطه با محصولات را ندارید، این روش به شما کمک می‌کند تا انتخاب دقیق‌تری متناسب با نیاز کودک خود داشته باشید.

 

راهنمای خرید ماشین برقی بچگانه

ماشین شارژی دست دو

در آخر لازم است به یک نکته مهم توجه کنید. آن هم این است که شما باید تنها از سایت‌های معتبر و قابل اعتماد اقدام به خرید نمایید. بررسی تنوع و مقایسه کیفیت محصولات برای انتخاب بهتر ضروری است. شما می‌توانید در سایت ما به صورت آنلاین، به انواع مدل‌های ماشین برقی بچگانه با مناسب‌ترین قیمت‌ها و اطمینان خاطر دسترسی داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *