بهترین‌های ماشین پلیس برقی

ماشین پلیس برقی

یکی از جذاب‌ترین هدیه‌هایی که می‌توانید با آن فرزندان خود را خوشحال کنید ماشین برقی یا شارژی است. این نوع اسباب‌بازی‌ها در انواع مختلفی در بازار وجود دارند که ماشین پلیس برقی یکی از پرطرفدارترین آن‌هاست.

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که ماشین برقی پلیس چه امکاناتی باید داشته باشد؟ آیا این اسباب‌بازی برای کودک شما مناسب است؟ بهترین‌های ماشین پلیس برقی کدام‌اند؟

ما تصمیم گرفتیم در این مقاله به سوالات شما به‌طور کامل پاسخ دهیم. پس به شما توصیه می‌کنیم قبل از خرید ماشین پلیس برقی حتما این مطلب را تا انتها بخوانید.

 

فهرست مطالب

 

ماشین پلیس برقی چیست؟

ماشین برقی پلیس

در میان اسباب‌بازی‌های متنوعی که امروزه برای کودکان وجود دارد، ماشین برقی جایگاه ویژه‌ای داشته و طرفداران زیادی دارد. ماشین برقی در واقع نوعی ماشین یا وسیه نقلیه مخصوص کودکان بوده که از باتری قابل شارژ با برق شهری و موتور الکتریکی ساخته شده‌ است.

در ماشین‌های برقی، موتور الکتریکی با تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی حرکتی، نیرومحرکه لازم برای به حرکت درآوردن ماشین را فراهم می‌کند. ماشین‌های برقی یا شارژی کودکان از نظر ظاهری در انواع مختفی مانند ماشین برقی آتش‌نشانی، ماشین پلیس برقی و… وجود دارند.

ماشین پلیس برقی جزو آن دسته از ماشین برقی‌های است که در بین کودکان، مخصوصاً پسر بچه‌ها محبوبیت زیادی دارد و بازی با آن‌ها برای کودکان بسیار سرگرم‌کننده و جذاب است.

 

ماشین پلیس برقی برای کودکان چندسال مناسب است؟

این سوال ممکن است برای بسیاری از والدین به‌محض اینکه بچه‌هایشان بخواهند سوار ماشین پلیس شوند پیش بیاید. چراکه پدرومادرها دوست دارند بهترین تجربه ماشین‌سواری را برای فرزندان خود رقم بزنند. با توجه به امنیت و ویژگی‌هایی که ماشین برقی پلیس دارد، این وسیله برای کودکان 2 تا 8 سال مناسب است و می‌تواند بهترین و خاص‌ترین هدیه برای کودکان باشد.

 

آیا سوار شدن به ماشین برقی طرح پلیس برای کودکان بی‌خطر است؟

امنیت ماشین برقی پلیس

یکی دیگر از دغدغه‌های مهمی که والدین هنگام خرید ماشین پلیس برقی دارند این است که برای کودکانشان بی‌خطر است؟ در پاسخ باید بگوییم همه ماشین‌های برقی از جمله ماشین برقی پلیس دارای کمربند ایمنی هستند. علاوه‌بر این، این ماشین‌ها دارای قابلیت کنترل از راه دور سرعت یا ریموت کنترل‌‌اند که به والدین اجازه می‌دهد روی سرعت و میزان مسافتی که کودکانشان با ماشین پلیس برقی طی می‌کنند تسلط و کنترل داشته باشند. در نتیجه، استفاده از ماشین پلیس برقی برای کودکان با خطری همراه نیست.

 

ماشین برقی پلیس خوب چه امکاناتی دارد؟

ماشین پلیس برقی معمولاً امکانات مختفی دارد که همگی آن‌ها در قیمت ماشین برقی پلیس تأثیرگذارند. برخی از این امکانات جزو امکانات اصلی بوده و برخی دیگر نیز جزو امکانات و آپشن‌های جانبی به‌شمار می‌روند.

 

امکانات اصلی ماشین پلیس برقی

ویژگی ماشین پلیس برقی

امکانات اصلی این نوع ماشین برقی که در سرعت و کیفیت آن بسیار مؤثرند عبارتند از:

موتور

می‌توان گفت یکی مهم‌ترین و اصلی‌ترین قطعات ماشین پلیس برقی موتور آن است. زیرا باعث تمایز در کیفیت، سرعت و قیمت ماشین برقی می‌شود. معمولاً ماشین برقی‌ها به‌صورت دوموتوره و چهارموتوره در بازار وجود دارند.

ماشین برقی پلیس دوموتوره نوعی از ماشین برقی کودکان است. در این نوع ماشین برقی یا شارژی، دو موتور در چرخ‌های عقب ماشین تعبیه شده است. ماشین پلیس برقی دوموتوره یک دنده داشته و با یک نوع سرعت ثابت می‌تواند حرکت کند.

ماشین برقی پلیس چهارموتوره جزو جدیدترین و به‌روزترین ماشین برقی‌ها هستند. این ماشین برقی دارای دنده‌های مختلفی بوده که باعث می‌شود ماشین بتواند با چند سرعت حرکت کند. ماشین برقی پلیس چهارموتوره نسبت به نوع دوموتوره آن قدرت بیشتری داشته و اغلب آن‌ها حتی برای حمل 2کودک به‌صورت هم‌زمان نیز مناسب هستند.

 

کمربند ایمنی

قیمت ماشین برقی پلیس

کمربند ایمنی یکی دیگر از امکانات اصلی است که هر ماشین برقی چه از نوع پلیسی آن را دارد. کمربند ایمنی برای حفظ ایمنی کودکان در حین بازی و جلوگیری از پرت شدن آن‌ها به‌سمت بیرون ضروری است.

 

کمک‌فنر

کمک‌فنر برای تجربه یک سواری نرم و راحت در محیط‌های مختلف مخصوصاً محیط‌های بیرون از منزل، بر روی ماشین پلیس برقی تعبیه شده است. علاوه‌بر این مورد، کمک‌فنر از وارد شدن آسیب به کمر و زانوهای کودکان دلبند شما هنگام عبور از موانع و دست‌اندازهای کوچک جلوگیری می‌کند. البته نباید هیچ‌گاه انتظار عمکردی شبیه به کمک‌فنر ماشین واقعی را داشته باشید.

 

تایر یا لاستیک

امکانات ماشین پلیس برقی

لاستیک باعث می‌شود تا کودکان هنگام ماشین‌سواری راحتی بیشتری را تجربه کنند. لاستیک‌های ماشین پلیس برقی در 3 نوع پلاستیکی، اسفنجی (فوم) و لاستیکی (بادی) وجود دارند. لاستیک‌های پلاستیکی در مقایسه با 2 نوع دیگر ارزان‌تر بوده و وزن کمتری دارند. در مقابل لاستیک‌های بادی از همه سنگین‌تر بوده و شباهت زیادی به تایر خودروهای واقعی دارند. معمولاً هزینه تعمیر این نوع لاستیک از 2 نوع دیگر بیشتر است.

 

باتری

یکی دیگر از امکانات اصلی این ماشین‌ها باتری است. ماشین برقی پلیس می‌تواند باتری‌هایی با ولتاژ 6، 12، 24 و 36 آمپر داشته باشد. هر چه مقدار ولتاژ بیشتر باشد قدرت ماشین نیز بیشتر خواهد بود. نوع شارژ باتری‌ها نیز ممکن است از نوع معمولی یا فست باشد.

 

صندلی

امکانات ماشین برقی پلیس

صندلی هم یکی از اجزای اصلی ماشین پلیس برقی بوده و جنس آن‌ها معمولاً از نوع چرم یا پارچه‌ است. البته ماشین‌های نسل جدیدتر اغلب صندلی‌هایی از جنس چرم دارند، زیرا علاوه‌بر زیبایی بیشتر، سبب راحتی بیشتری کودکان نیز می‌شود.

 

کنترل از راه دور یا ریموت کنترل

یکی از آپشن‌های مفید و کارآمد ماشین برقی پلیس، داشتن قابلیت کنترل‌ازراه‌دور است. این ویژگی باعث افزایش امنیت و ایمنی کودکان شده و به والدین کمک می‌کند از راه دور بر سرعت ماشین برقی کنترل داشته باشند.

 

سایر امکانات دیگر

امکانات ماشین پلیس برقی

با پیشرفت تکنولوژی، نسل‌های جدید ماشین برقی پلیس معمولاً امکانات جذاب و منحصر‌به‌فردی دارند که تجربه ماشین‌سواری را برای کودکان لذت‌بخش‌تر و واقعی‌تر می‌کند. برخی از این امکانات به شرح زیر هستند:

  • برخی از ماشین‌ پلیس‌های برقی دارای قابلیت پخش موزیک با اتصال به تلفن همراه یا USB هستند.
  • قفل ایمنی در زمان شارژ از امکانات برخی ماشین‌های برقی است که خطر بروز حادثه و آسیب به کودکان را به‌شدت کاهش می‌دهد.
  • بعضی از مد‌ل‌های ماشین پلیس برقی دارای صفحه نمایشگر هستند که کودکان می‌توانند از آن برای دیدن کارتون استفاده کنند.
  • داشتن صدای استارت واقعی موتور، چراغ راهنما، نمایشگر میزان شارژ باتری و درب‌های بازشو ازدیگر امکانات جانبی هستند که در برخی از مدل‌های ماشین پلیس برقی وجود دارند.

 

بهترین‌های ماشین پلیس برقی

حالا که با ماشین پلیس برقی و امکانات اصلی و جانبی که این ماشین‌ها دارند آشنا شدیم بد نیست درباره بهترین‌های ماشین پلیس برقی نیز بدانیم.

 

ماشین برقی Ford Mustang GT Style – Police Edition

ماشین برقی Ford Mustang GT Style – Police Edition

ماشین برقی پلیس فورد موستانگ یکی از بهترین مدل‌های ماشین شارژی پلیس برای کودکان 2 تا 6 سال است. این ماشین دارای باتری 12 ولتی است که باعث شده است قدرت حرکت خوبی داشته باشد. ماشین برقی پلیش فورد مناسب برای یک سرنشین بوده و تا وزن 25 کیلوگرم را می‌تواند تحمل کند.

کودکان می‌توانند با این ماشین برقی طرح پلیس تا سرعت 3 تا 5 کیلوگرم برانند. لاستیک‌های فورد موستانگ GT از جنس EVA است که باعث می‌شود کودکان شما راحتی بیشتری هنگام سواری داشته باشند. پورت USB، امکان پخش موسیقی، صدای استارت، کنترل‌ازراه‌دور، چراغ آژیر، نمایشگر میزان شارژ باتری، درهای بازشو و صندلی چرم از دیگر امکانات و ویژگی‌های این ماشین برقی است.

 

ماشین برقی پلیسی مدل SL500

ماشین برقی پلیسی مدل SL500

اگر فرزند شما رویای داشتن ماشین پلیس شارژی را دارد، ماشین برقی پلیسی مدل SL500 همان چیزی است که می‌توانید با آن رویای فرزندتان را به واقعیت تبدیل کنید. این ماشین برقی با طراحی مدرن، دقیق و منحصربه‌فرد خود حس یک ماشین واقعی را به شما می‌دهد که نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالان نیز جذاب است.

ماشین برقی پلیسی مدل SL500 برای کودکان بالای 3 سال کاملاً مناسب است. حتی کودکان کوچک‌تر نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. زیرا مجهز به کمربند ایمنی و کنترل‌ازراه‌دور است. این ماشین برقی دارای دو موتور 45 واتی و یک باتری 12 ولتی است. سرعت این ماشین بین 3 تا 6 کیلومتر در ساعت است. درهای بازشو، صندلی چرم، چرخ‌های نرم از جنس لاستیک EVA، پورت USB برای پخش موزیک، چراغ‌های LED و داشتن صدای استارت از دیگر ویژگی‌های این ماشین پلیس برقی است.

 

ماشین پلیس برقی 2 سرنشین GMC

ماشین پلیس برقی 2 سرنشین GMC

ماشین‌های شارژی که طراحی آن‌ها به گونه‌ای است که 2 سرنشین می‌توانند سوار شوند برای کودکان بسیار لذت‌بخش هستند. زیرا می‌توانند رانندگی را در کنار دوستان یا خانواده خود تجربه کنند. یکی از مزیت‌های این ماشین این است که تا وزن 40 کیلوگرم را می‌تواند تحمل کند. بنابراین جای نگرانی وجود ندارد.

سیستم استارت آهسته از خطر استارت ناگهانی جلوگیری می‌کند و به کودکان تجربه سواری نرم و ایمن را ارائه می‌دهد. علاوه‌بر این، 4 چرخ مقاوم در برابر سایش با کمک‌فنر ضربه‌گیر، آن را برای جاده‌های مختلف مانند جاده آجری، سیمانی، آسفالته و… مناسب می‌کند.

این ماشین دارای باتری 12 ولتی بوده که تا 40 دقیقه ماشین‌سواری را تضمین می‌کند. همچنین، سرعت آن بین 3 تا 5 کیومتر بر ساعت است. قابلیت پخش موسیقی با استفاده از USB و وجود چراغ‌های LED در جلو و عقب از دیگر آپشن‌های ماشین برقی پلیس GMC است.

 

ماشین برقی جیپ فورد طرح پلیس F150

ماشین برقی جیپ فورد طرح پلیس F150

ماشین برقی جیپ فورد طرح پلیس F150 یکی دیگر از ماشین‌های شارژی با کیفیت و قدرت خوب است. این ماشین چهارموتوره بوده و باتری آن 24 ولت است. اگر کودک بالای 2 سال دارید این ماشین پلیس برقی می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای آن باشد. ریموت کنترل بلوتوثی، صندلی‌های راحت و چرمی، قابلیت پخش موزیک با USB و 3 حالت سرعت مختلف از جمله ویژگی‌های این ماشین برقی است.

 

کلام آخر

ماشین پلیس برقی یکی از انواع ماشین برقی است که در بین کودکان دنیا بسیار محبوب و پرطرفدار است. این اسباب‌بازی می‌تواند یک انتخاب فوق‌العاده برای هدیه دادن به فرزندانتان باشد. ماشین‌های برقی معمولاً امکانات مختلفی دارند که می‌توانید بسته به نیاز و بودجه خود نسبت به خرید آن اقدام کنید. ما نیز در این مقاله 4 مدل ماشین برقی پلیس را به شما معرفی کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *